בכל הנוגע לעיצוב כריכה לספר – קבלו את השלבים ההכרחיים: להבין את החשיבות פיטר מאייר, שהיה שמונה-עשרה שנים הנשיא של הוצאת הספרים הגדולה פינגווין, אמר בראיון שנערך עמו: "שמתי דגש רב על העטיפות (של כריכות הספרים), … תמיד אמרתי לעורכים שלי שהעטיפה היא חלק מהעסקה שהלקוח עושה ברגע שהוא קונה ספר". עיצוב הספר חייב להתאים לקהלי היעד שלו. ספר ילדים בכריכת עור – לא יימכר, ספרי קודש באיור צבעוני – יישארו על המדף. ההנחיות שמקבל
קראו עודמיתוג העסק הוא אחד מאבני הדרך הבולטות בבניית העסק וחלק בלתי נפרד מהצלחתו. שיווק מוצרים או שירותים מחייב קונספט גרפי אחיד לאורך זמן. בניית לוגו, עיצוב כרטיס ביקור ופריטים נוספים הנצרבים במוחו של הלקוח ומזוהים עם העסק הם הם אשר יובילו לתפיסת העסק ובעליו כמקצועיים. שאלת התקציב, הלגיטימית תמיד בעסקים, חברות וארגונים, מחייבת הסתכלות לטווח ארוך. לעיתים נתפסת פעולת המיתוג כפעולה יקרה ובעלי העסק מוותרים מתוך תחושה שחסכו כסף והיטיבו עם העסק אולם בפועל, כבר
קראו עודבמצגת עסקית טיפוסית מעוצבים שקפי הרקע של המצגת – שקף פותח, שקף מסכם ושקף פנימי עליו מוטמעים הטקסטים והאלמנטים הגרפיים השונים. מבחינה גרפית, מתקבלת מצגת בה כל השקפים הפנימיים אחידים מבחינת הרקעים והדגשים מתאפשרים רק באמצעות אלמנטים של תוכנת פאוור פוינט – צורות, תרשימים, סימנים או – Smart Art. במצגת מעוצבת ניתן דגש גרפי לכל שקף ושקף באופן ייחודי ובכפוף לתוכן, למסרים ולמטרות השיווקיות והעסקיות של הלקוח. דגשים למצגת פאוור פוינט מעוצבת: מעוניינים לשווק
קראו עודמצגת מעוצבת – כל היתרונות ערך סינרגטי: שילוב של תוכן שיווקי, קופי ועיצוב נכון משמשים באופן סינרגטי ומאפשרים העברה ממוקדת של הפרזנטציה ותוצאות יותר אפקטיביות רושם ראשוני: כמו בכל מוצר אחר המייצג את העסק גם מצגת חייבת להעביר מסר באופן נכון, רפרזנטטיבי ורלוונטי למיתוג החברה סיוע בפרזנטציה: מצגת עסקית מעוצבת וערוכה מסייעת לכל מרצה או בעל עסק להצגה איכותית ומעניינת יותר אריזה ראויה גם למוצרים אמורפיים: מה בקופסא? לא כל עסק מוכר מוצר מוכר וברור ללקוח. לפעמים המוצר הוא בכלל
קראו עודעיצוב גרפי חסר גבולות – מי קונה? רבים סבורים שמעצב גרפי שמח לקבל יד חופשית בעיצוב האתר או בכל עיצוב אחר אולם כאשר מתחילים מאפס ואין הכוונה רב הסיכוי הוא שהעיצוב לא יענה על הצרכים של הלקוח ושהמעצב יכשל במשימתו. כאשר אין גבולות, הנחיות ומטרות ברורות השמיים הם הגבול ולעיתים הסיסמה חסרת בסיס… אפיון אתר – פלטפורמה לאתר מעוצב המתאים לעסק ולגולש אז מה מעניין אותנו לפני שמתחילים לעבוד? מהם הפרטים שבלעדיהם לא נוכל
קראו עודמיתוג ממוקד. הקפידו על מיתוג אשר ייתן מענה להתמקדות בלקוחות ובפרויקטים ספציפיים כמו גם בערכים החשובים ביותר לעסק. "פספוס" עלול להיות הרסני. מתן מענה מערכתי. בבואכם למתג את העסק, או למתגו מחדש, הקפידו על מתן מענה מערכתי לכל תהליך המיתוג וודאו כי המעצב שבחרתם מסוגל לתת מענה לצרכים אלו. בחירת מעצב. בחרו בקפידה את המעצב. בקשו לראות עבודות קודמות, דברו עם לקוחות קודמים ובעיקר, בדקו שהחברה או המעצב באמת מתמקצעים במיתוג. למה אתם באמת זקוקים? הקדישו תשומת לב ומחשבה
קראו עוד