סטודיו דנה ציביאק

עיצוב גרפי הוא עניין
לבעלי חשיבה קריאטיבית,
למבינים בשיווק ו...
למאוהבים במקצוע
סטודיו דנה ציביאק יודע איך לתפוס את עינו של הלקוח ונותן לו תחושה שהגיע בדיוק, אבל בדיוק למקום הנכון. מיתוג, אתרי אינטרנט, מצגות עסקיות, עיצוב לדפוס ו עיצוב ספרים - מעוצבים בסטודיו באופן חד פעמי, מבדל ומקצועי. נשמח ליצור עבורך עיצוב אשר יכלול מסר עסקי מדויק, אלמנט מחויך וצבעוניות לא שגרתית אשר יגרמו ללקוחותיך להבין - זה העסק שבדיוק חיפשנו.

פרוייקטים אחרונים

  • מצגת עסקית לגיוס תרומות עמותה
    +
    מצגת לגיוס תרומות עבור עמותת "הופכות את היוצרות"
  • +
    קמפיין גיוס תרומות לדוקטורנטים עבור אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב
  • +
    Proper Real Estate
  • +
    גמולב
  • +
    Ginius
  • +
    אדום שרותי מיחשוב
  • +
    8th World Stroke Congress
  • +
    Moonitor
  • +
    מיכל דליות – הספר
  • +
    COB שילוח בינלאומי
  • +
    ספר המונדיאל 2014
  • +
    בחברת נערות

המדריך (המקוצר) למיתוג העסק

מהו מיתוג? מדוע הוא חשוב לעסק? למה מתכוונים המעצבים בקונספט גרפי והאם עיצוב כרטיס ביקור מספק או שיש למתג את העסק מא' ועד ת'? מדריך נבוכים מקוצר לבעל עסקים.
על ידי דנה 9 שנים לפניאין תגובות
דף הבית  /  עיצוב +  /  המדריך (המקוצר) למיתוג העסק

מיתוג העסק הוא אחד מאבני הדרך הבולטות בבניית העסק וחלק בלתי נפרד מהצלחתו. שיווק מוצרים או שירותים מחייב קונספט גרפי אחיד לאורך זמן. בניית לוגו, עיצוב כרטיס ביקור ופריטים נוספים הנצרבים במוחו של הלקוח ומזוהים עם העסק הם הם אשר יובילו לתפיסת העסק ובעליו כמקצועיים.

שאלת התקציב, הלגיטימית תמיד בעסקים, חברות וארגונים, מחייבת הסתכלות לטווח ארוך. לעיתים נתפסת פעולת המיתוג כפעולה יקרה ובעלי העסק מוותרים מתוך תחושה שחסכו כסף והיטיבו עם העסק אולם בפועל, כבר במהלך חודשי פעילותו הראשונים של העסק עולים צרכים שונים אשר ביצועם האחד לאחר השני – ללא קו גרפי מוביל ועל ידי גורמים מקצועיים שונים – עלולים להוביל בסופו של דבר להפסד כספי, ונזק תדמיתי שקשה לשקם.

 

אז איזה מיתוג מתאים לעסק שלכם?

מיתוג – בניית מותג, יש מאין

עבודת המיתוג היא בעיקרה עבודה אסטרטגית. תהליך המיתוג כולל זיהוי צרכים וחסרים בשוק, הגדרת קהלי מטרה, אפיון קהלי מטרה במונחים סוציו-אקונומיים, דמוגרפיים, פסיכוגרפיים ומתן מענה קוהרנטי באמצעות המותג. המענה כולל: יציקת ערכים הולמים, מיצוב, בידול, יצירת שפה תקשורתית ייחודית, המחרה, מדיניות הפצה, שרות, פרסום, יחסי ציבור ועוד. עיצוב המותג הוא רק הקצה הוויזואלי, התוצר הסופי של עבודת המיתוג המתחילה בעבודת מחקר מורכבת.

 

מיתוג מחדש – יצירה מחודשת של מותג קיים או כזה שהיה קיים בעבר

במיתוג מחדש נלקח מותג קיים או ישן ויוצרים ממנו מותג חדש באמצעות הטמעת ערכים חדשים, מיצוב שונה, בניית אישיות חדשה או פנייה לקהלי יעד חדשים.

מיתוג מחדש, מתבצע בדרך כלל כאשר המותג כבר אינו בשיאו. הוא נמצא בשלב, כזה או אחר, של גלישה כלפי מטה ואיבוד או אי התאמה לערכיו. זהו השלב בו נדרשת החברה להחליט האם "לחתוך" את המותג או לנסות ולהחיותו על ידי הפחת רוח חיים חדשה, באמצעות מיתוג מחדש.

 

החלטתם על המיתוג? מה עושים עכשיו?

כל אחד מאיתנו נחשף ל- 3,000-7,000 מסרים שיווקיים מדי יום. התחרות על ליבו וכספו של הלקוח רבה, ובחירת המעצב אשר יעצב מיתוג זכיר (מתברר שאנשים זוכרים מה שהם רואים הרבה יותר ממה שהם שומעים) ומתאים ו"יספק את הסחורה" עלולה להיות קשה ומתסכלת.

 

לסיכום, לאחר שעזרנו לכם להחליט מהו המיתוג המתאים לכם נותר לנו אלא לומר שכל החלטה יכולה להיות ראויה אם היא מתחילה בבחירה של מעצב גרפי מקצועי ובעל ניסיון. גם אם אתם עדיין מתלבטים, גם אם החלופות לא ברורות לכם לחלוטין, תפקידו של בעל מקצוע איכותי הוא לכוון אתכם ולספק לכם מענה מדויק, על פי צרכיכם.

קטגוריה:
  עיצוב +
פוסט זה היה משותף 0 פעמים
 000