סטודיו דנה ציביאק

עיצוב גרפי הוא עניין
לבעלי חשיבה קריאטיבית,
למבינים בשיווק ו...
למאוהבים במקצוע
סטודיו דנה ציביאק יודע איך לתפוס את עינו של הלקוח ונותן לו תחושה שהגיע בדיוק, אבל בדיוק למקום הנכון. מיתוג, אתרי אינטרנט, מצגות עסקיות, עיצוב לדפוס ו עיצוב ספרים - מעוצבים בסטודיו באופן חד פעמי, מבדל ומקצועי. נשמח ליצור עבורך עיצוב אשר יכלול מסר עסקי מדויק, אלמנט מחויך וצבעוניות לא שגרתית אשר יגרמו ללקוחותיך להבין - זה העסק שבדיוק חיפשנו.

פרוייקטים אחרונים

  • מצגת עסקית לגיוס תרומות עמותה
    +
    מצגת לגיוס תרומות עבור עמותת "הופכות את היוצרות"
  • +
    קמפיין גיוס תרומות לדוקטורנטים עבור אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב
  • +
    Proper Real Estate
  • +
    גמולב
  • +
    Ginius
  • +
    אדום שרותי מיחשוב
  • +
    8th World Stroke Congress
  • +
    Moonitor
  • +
    מיכל דליות – הספר
  • +
    COB שילוח בינלאומי
  • +
    ספר המונדיאל 2014
  • +
    בחברת נערות

עיצוב כריכה לספר ב-5 שלבים

כתבתם ספר? ספר שירה, ספר מתכונים, ספר ילדים, ספר הדרכה או פשוט רומן? חושבים שהחלק הקשה מאחוריכם? תחשבו פעמיים. שלב ההפקה ובכלל זה עיצוב הספר, מחייב קבלת החלטות מובנית ומדויקת.
על ידי דנה 9 שנים לפניאין תגובות
דף הבית  /  עיצוב +  /  עיצוב כריכה לספר ב-5 שלבים

בכל הנוגע לעיצוב כריכה לספר – קבלו את השלבים ההכרחיים:

  1. להבין את החשיבות

פיטר מאייר, שהיה שמונה-עשרה שנים הנשיא של הוצאת הספרים הגדולה פינגווין, אמר בראיון שנערך עמו: "שמתי דגש רב על העטיפות (של כריכות הספרים), … תמיד אמרתי לעורכים שלי שהעטיפה היא חלק מהעסקה שהלקוח עושה ברגע שהוא קונה ספר".

עיצוב הספר חייב להתאים לקהלי היעד שלו. ספר ילדים בכריכת עור – לא יימכר, ספרי קודש באיור צבעוני – יישארו על המדף. ההנחיות שמקבל המעצב הן חלק בלתי נפרד משיקולי השיווק של הספר. ספר משפחתי אשר מתאר את תולדות המשפחה מחולק על פי רב ולא נמכר. הוא אינו עומד בתחרות עם ספקים אחרים. במקרה כזה סביר להניח שהתמונה תיבחר על ידי הכותב משיקולים אישיים ולא שיווקיים. ספר שנכתב ומיועד על פי ההוצאה להימכר כרב מכר, חייב לבלוט במדף חנות הספרים.

הכריכה יוצרת את הקשר הראשון והבלתי אמצעי בין קורא פוטנציאלי לבין הספר, ותפקידה לגרום למי שנכנס לחנות הספרים לעיין בספר.

  1. עטיפת הספר – בחירת מעצב

בעיצוב של כריכה לספר עוסק בדרך כלל מעצב גרפי. לא כל מעצב גרפי מתמחה בעיצוב ספרים. אם כתבתם ספר ואתם מעוניינים בשיווק – חפשו גרפיקאי המתמחה בכך! מצאתם כמה? בחנו את הכריכות השונות אך זכרו שמעצב איכותי יכול להתאים את הסגנון לצרכי הלקוח ולמטרות השיווקיות ולא ידבק בהכרח בסגנון אחד.

  1. להעביר מסרים בעיצוב כריכה לספר

מעצב הספר בוודאי יתחקר אתכם, אך בחנו את עצמכם גם בתהליך החיפוש – איזה מסר אתם רוצים להעביר? מסר קליל של ספר טיסה? מסר מסקרן של ספר מתח?

  1. עובדים על זה: צד קדמי, אחורי ושידרה

צידה הקדמי של הכריכה. כולל את שם הספר וכותרת המשנה שלו וכן את שמו של המחבר, שמו של המוציא לאור (מו"ל) והלוגו שלו. הכריכה הקדמית היא המקום האולטימטיבי לעיצוב שילכוד את עין הקורא הפוטנציאלי, עיצוב אשר חייב לפנות לקהל היעד אך גם להתאים או לרמז על תוכנו של הספר.

כדי לגרום לספר להיות אטרקטיבי ניתן להוסיף מידע חשוב כגון –  פרס שזכה בו המחבר, או שם של ספר אחר שלו שזכה להצלחה, או מידע חיוני כגון "כשר" לספר מתכונים. במקרים אחרים יופיע חלק מהמידע בצד האחורי של כריכת הספר.

צידה האחורי של הכריכה. מקום מצוין לקידום הספר. כאן תופיע פסקה שמספקת מידע על תוכן הספר והייחודיות שלו, ציטוט מפי המחבר או ביקורות שקיבל הספר (כאשר לא מדובר במהדורה ראשונה). כאן גם מופיע שמו של המוציא לאור והסמל שלו ולעיתים כתובתו.

צד הכריכה (השדרה). בשטח הקטן והצר יופיעו שם המחבר, שמו של הספר, ושמו של המוציא לאור או הסמל שלו.

קטגוריה:
  עיצוב +
פוסט זה היה משותף 0 פעמים
 200