סטודיו דנה ציביאק

עיצוב גרפי הוא עניין
לבעלי חשיבה קריאטיבית,
למבינים בשיווק ו...
למאוהבים במקצוע
סטודיו דנה ציביאק יודע איך לתפוס את עינו של הלקוח ונותן לו תחושה שהגיע בדיוק, אבל בדיוק למקום הנכון. מיתוג, אתרי אינטרנט, מצגות עסקיות, עיצוב לדפוס ו עיצוב ספרים - מעוצבים בסטודיו באופן חד פעמי, מבדל ומקצועי. נשמח ליצור עבורך עיצוב אשר יכלול מסר עסקי מדויק, אלמנט מחויך וצבעוניות לא שגרתית אשר יגרמו ללקוחותיך להבין - זה העסק שבדיוק חיפשנו.

פרוייקטים אחרונים

  • מצגת עסקית לגיוס תרומות עמותה
    +
    מצגת לגיוס תרומות עבור עמותת "הופכות את היוצרות"
  • +
    קמפיין גיוס תרומות לדוקטורנטים עבור אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב
  • +
    Proper Real Estate
  • +
    גמולב
  • +
    Ginius
  • +
    אדום שרותי מיחשוב
  • +
    8th World Stroke Congress
  • +
    Moonitor
  • +
    מיכל דליות – הספר
  • +
    COB שילוח בינלאומי
  • +
    ספר המונדיאל 2014
  • +
    בחברת נערות

מצגת מעוצבת קומפלט – כל היתרונות

במאמר "מצגת עסקית מעוצבת ככלי שיווקי" הצגנו את ההבדל בין מצגת מעוצבת וסגורה למצגת פתוחה בתחומים כגון נדל"ן ומוצר חדש לתינוקות. מאמר זה מוקדש ליתרונות הרבים שיש למצגת מעוצבת וסגורה – מצגת קומפלט.
על ידי דנה 9 שנים לפניאין תגובות
דף הבית  /  עיצוב +  /  מצגת מעוצבת קומפלט – כל היתרונות

מצגת מעוצבת – כל היתרונות

  1. ערך סינרגטי: שילוב של תוכן שיווקי, קופי ועיצוב נכון משמשים באופן סינרגטי ומאפשרים העברה ממוקדת של הפרזנטציה ותוצאות יותר אפקטיביות
  2. רושם ראשוני: כמו בכל מוצר אחר המייצג את העסק גם מצגת חייבת להעביר מסר באופן נכון, רפרזנטטיבי ורלוונטי למיתוג החברה
  3. סיוע בפרזנטציה: מצגת עסקית מעוצבת וערוכה מסייעת לכל מרצה או בעל עסק להצגה איכותית ומעניינת יותר
  4. אריזה ראויה גם למוצרים אמורפיים: מה בקופסא? לא כל עסק מוכר מוצר מוכר וברור ללקוח. לפעמים המוצר הוא בכלל שירות ולא ניתן "לגעת בו". מצג חזותי נכון מאפשר להעביר את הרעיון של המוצר או השירות על הצד הטוב ביותר ומתוך מחשבה תחילה.
  5. במה ראויה: טקסטים ראויים, מוצר ראוי או שירותים יוצאי דופן ראויים לבמה המתאימה להם בדיוק. תארו לעצמכם מותג מוכר ומכובד המציג את המוצר שלו באופן לא מקצועי. מה תחשבו עליו?
  6. מה המסר המרכזי? לאן תרצה להגיע? מצגת עסקית מעוצבת מאפשרת לתת דגש למסר המרכזי. באמצעות עיצוב גרפי (צבעוניות, פריסה ושטח) ואימג'ים ניתן לתת דגש לדברים החשובים באמת.
  7. ניצול אופטימאלי של הזמן: זוכרים את "תמונה אחת שווה אלף מילים"? גם כשמכינים מצגת ניתן לתת דגשים גרפיים אשר יחסכו הרבה מאוד הסברים (מכירים את הסיטואציה בה אתם מעבירים מהר מהר את השקפים שנותרו כדי להגיע לסיום…) וכשהזמן קצר ויש צורך לנצלו על הצד הטוב ביותר יש לכך משמעות רבה .
  8. אימג'ים נכונים מניעים לפעולה (או בקיצור: מוכרים). מצגת עסקית מעוצבת מאפשרת להפנות את תשומת הלב לדגשים "שפותחים את הארנק". לבחירה נכונה של האימג'ים המוכרים נדרש מגע יד מקצועי וניסיון רב של גרפיקאי מומחה. הוא גם זה שיצור את הרצף הנכון של האימג'ים.

 

למי מתאימה מצגת עסקית מעוצבת?

  1. לעסק, חברה או ארגון המעוניינים למכור או לשווק מוצר או שירות בדרך אפקטיבית
  2. למרצים המעוניינים להעביר הרצאה זכירה, יוצאת דופן, סוחפת ועניינית המותירה רושם.
  3. לעסק, חברה או ארגון המעוניינים לשלוח מצגת עסקית קצרה ועניינית בדוא"ל – מצגת שתייצג אותם על הצד הטוב ביותר, הן ככרטיס ביקור מורחב והן כהנעה לפעולה.

 

לסיכום, מצגת שיווקית אפקטיבית מתקבלת על ידי ניצול מקסימלי של המדיה – שילוב בין מסר מדויק ותוכן איכותי לבין עיצוב גרפי ממוקד ומבנה נכון (התואם את מסגרת הזמן ואת קהל היעד).

השאלה המרכזית העומדת לנגד עיניהם של מעצב גרפי ובונה מסרים המכינים מצגת עסקית מעוצבת היא "מהי מטרת המצגת" או במילים אחרות "מה מנסה בעל העסק להשיג באמצעותה". הכנת המצגת באוריינטציה שיווקית ותוך מחשבה על פרמטרים אלו מעלה את הסיכוי להניע לפעולה, למכור, לשווק וכו'.

לייעוץ ופתרונות בנושא מצגות עסקיות ניתן לפנות לסטודיו דנה ציביאק ולחברת מסרים המתמחה בכתיבת תוכן למצגת שיווקית ולמצגת עסקית.

קטגוריה:
  עיצוב +
פוסט זה היה משותף 0 פעמים
 100